søndag 7. februar 2010

Ting jeg har glemt å huske

Det hadde jeg glemt. At jeg var organist. Men i dag fant jeg meg selv på orgelkrakken under en gudstjeneste.

Jeg hadde også glemt hvordan det var å ha det travelt. Selv om jeg stort sett har hatt det travelt hele livet. Men etter en god pause, har jeg i det siste tatt opp igjen denne aktiviteten.

Dette å trene, har forsvunnet helt de siste par månedene. Jeg har jo ikke kunnet sykle til jobb. Og da har jeg glemt hvordan det var. Men i går kjøpte vi oss ergometersykkel. Så NÅ skal det bli trenings!


Dessverre kommer jeg meg ikke på jobb med denne... så da må jeg kanskje snart huske å ikke glemme det jeg lenge har husket å glemme; nemlig å begynne å tenke på å snart vurdere å starte prosessen med å ta lappen...

Det hadde jeg nesten glemt at jeg skulle huske...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar