søndag 3. januar 2010

Klipp klipp... Tam tam ta ta! Herved er bloggen åpnet!

Det er med glede jeg erklærer min splitter nye blogg for åpnet, og dermed føyer meg inn i den lange rekken av bloggere i øst, vest, nord og sør! Jeg har tidligere vært lunken til blogg-virksomhet, men etter en tid med interessant lesning av andres blogger, har min lunkenhet gradvis blitt erstattet med en varme og glød som til slutt overmannet meg og fikk meg til å starte egen blogg. Jeg håper at dette blir en oppbyggelig aktivitet for meg (og for de som måtte finne på å lese), og at det ikke blir altoppslukende og tomt fyll av verdifull tid. Følg med, følg med!

4 kommentarer:

  1. FANTASTISK - jeg gleder meg!

    SvarSlett
  2. Heisann Ranveig! Så kjekt at du også bloggar; skal nok følge med på denne. Ta gjerne ein liten tur innom min blogg også om du vil! ;)

    Klem, Catrine

    SvarSlett
  3. Takk takk, dere! :-) Catrine; flott blogg du har også! Kjekt!

    SvarSlett